Gyakran ismételt kérdések
- „Nem tudok bejelentkezni, a program nem fogadja el a kapott azonosítót és jelszót.”
A program használatához minden évben újra kell regisztrálni, az előző évi Felhasználónév és Jelszó nem használható! Regisztrálni a ’Regisztráció’ menüpontban lehet, majd az ott megadott e-mail címre a rendszer pár percen belül elküldi az aktuális felhasználónevet és jelszót, amivel már be lehet jelentkezni. A regisztrációhoz szükséges kód megtalálható a postai úton kiküldött adatlap 1. oldalán!
- „Az adatlap kitöltése során az Összesen sorokban nem számol helyesen a program.”
Ilyenkor valószínűleg pár másodpercre megszakadt az Internet kapcsolat a rögzítés közben. Ebben az esetben először célszerű egy ellenőrzést futtatni az adatlap alján található Ellenőrzés/Mentés gombbal, majd kilépni a programból. Újra indítás után az Adatlap menüpontban tovább folytatható az adatok rögzítése. Ha továbbra is hibás az Összesen sor, a következő elérhetőségeken lehet segítséget kérni: bogar.bianka@kozut.hu, illetve (1) 819-9130.
- „Már legalább 1 napja regisztráltam, de még mindig nem kaptam regisztrációs e-mail-t.”
A regisztrációs e-mail-t a rendszer a regisztráció során a kitöltő adatainál megadott e-mail címre küldi. Ha 1 napon belül nem érkezett meg, akkor valószínűleg rossz cím lett megadva, vagy a postafiók megtelt. Ebben az esetben a következő elérhetőségeken lehet segítséget kérni: bogar.bianka@kozut.hu, illetve (1) 819-9130.
- „Körjegyző vagyok, több település tartozik hozzám. Mindegyikre külön kell regisztrálni?”
Igen, minden egyes települést külön kell regisztrálni, de ugyanazt az e-mail címet lehet használni. Így minden településhez külön felhasználónevet és jelszót küld a rendszer. Így különülnek el az azonos e-mail címhez tartozó települések adatlapjai.